Pozycjonowanie stron www

Optymalizacja stron (SEO) 

Pozycjonowanie stron www składa się z działań on-site i off-site. Połączenie obu dróg daje stronom widoczność w wynikach organicznych wyszukiwarki Google.

Audyt strony www

Optymalizacja serwisu

Działania off-site

Bieżące i cykliczne działania

SEO i Strategia pozycjonowania

 

Kto jest najpotężniejszą postacią dzisiejszego świata? Ani prezydent USA, ani brytyjska Królowa, ani papież. Palmę pierwszeństwa dzierży Wujek Google. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz żyć z nim za pan brat.

Wyszukiwarka internetowa Google już dawno przestała być tylko miejscem do znajdywania interesujących treści. To jedyna w swoim rodzaju witryna internetowa, która za sprawą swoich wyników wyszukiwań wskazuje najgorętsze firmy na rynku. Chyba nie musimy Ci mówić, że chcesz się wśród nich znaleźć?

Google wyświetla odpowiedzi na zapytania internautów w nieprzypadkowej kolejności. Pokazuje im takie strony, które przekażą użytkownikom najlepszą i najtrafniejszą treść, w ciekawy i wyróżniający się sposób. Twoim celem jest, by to właśnie strony związane z Twoją firmą były na szczycie wyszukiwania, bo tylko one interesują internautów. Jak się na nim znaleźć? Odpowiedzią jest SEO.

 

Od SEO do sukcesu

 

SEO (ang. Search Engine Optimization) to cała grupa działań mająca za zadanie podniesienie wartości danej strony, by ta została lepiej wypozycjonowana przez wyszukiwarkę Google. Z ich wagi wielu twórców stron nawet nie zdaje sobie sprawy, bagatelizuje je albo nie potrafi prawidłowo wdrożyć. A przecież to właśnie one decydują w dużej mierze o sukcesie firmy we współczesnym świecie!

W Greenfields doskonale zdajemy sobie sprawę z potrzeb rynku, dlatego uzbroiliśmy się w wiedzę i narzędzia. Dzięki nim pomożemy Ci znaleźć się w ścisłej czołówce wyszukiwań i przełożyć ten wynik na sukces sprzedażowy.

 

Dobre praktyki:

 

Audyt strony

Pierwszym etapem jest ocena Twojej obecnej strony pod kątem praktyk SEO. Google ceni sobie strony dobrze rozplanowane, czytelne, z jasno określonymi celami, przejrzystą i łatwą dla użytkownika nawigacją. Ważne są też takie parametry, jak szybkość działania strony, jakość zdjęć, wreszcie – reakcje internautów odwiedzających witrynę.

Optymalizacja

Jeśli Twoja strona wymaga jedynie niewielkich zmian, możemy szybko je wprowadzić. Jeśli jednak skuteczniejszą opcją będzie stworzenie zupełnie nowej – bez obaw. Pomożemy Ci także w tym zadaniu.

Content

Ten etap to tworzenie wartościowej treści, która przyciągnie internautów. Co więcej, niezwykle ważne jest używanie odpowiednich słów kluczowych. Użytkownik będzie szukał w sieci “krawatu”, a nie “zwisu męskiego”. Musisz więc dostosować nazewnictwo swojego asortymentu do jego potrzeb.

Linkbuilding i linkmanagment

Ostatnim elementem układanki o nazwie SEO jest promowanie strony poprzez pozyskiwanie wartościowych odnośników do niej. Do tego celu wykorzystujemy social media, fora internetowe, a także blogi specjalistyczne. Im więcej linków do Twojej strony pojawi się w internecie, tym lepiej oceni ją Google.

Zobacz efekty!

Sprawdź case study prowadzone na naszych Klientach: jak działania w obszarze pozycjonowania wpływają na zwiększenie ruchu i zapytań ze strony?

Inne nasze usługi

Strategie marketingowe

Social Media

Buzz Marketing

Reklama na Mapach Google

Napisz do nas

 

12 + 2 =

Gdzie nas znaleźć

ul. Fabryczna 19, budynek A
53-609 Wrocław
T: +48 533 335 399
M: kontakt@gfields.pl