Pozycjonowanie na Mapach Google

Prowadzenie wizytówek Google My Business

Wizytówka Google to forma świetnej reklamy zarówno dla małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw. To doskonały sposób na pojawienie się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Optymalizacja wizytówki

Moderacja opinii

Zwiększenie ruchu

Więcej telefonów

Wizytówki Google Moja Firma

 

Dzięki łatwemu dostępowi do Internetu na urządzeniach mobilnych, prawie każdy użytkownik chętnie łączy się z siecią w celu wyszukiwania informacji. Najczęściej robimy to przy użyciu wyszukiwarki Google. Jednym z narzędzi oferowanych przez Google jest usługa Google Maps. Jej głównym zastosowaniem jest pomoc w dotarciu do określonego miejsca. Możemy ustalić najszybszą i najkrótszą drogę, sprawdzić wykonywane roboty drogowe czy sprawdzić jaki kolor ma dom naszego szefa. Dzięki zdjęciom satelitarnym jesteśmy w stanie obejrzeć najdalsze zakątki świata. Inną funkcją tej usługi jest możliwość odnalezienia adresu czy witryny internetowej interesującej nas marki. Co więc zrobić, aby klienci w łatwy sposób dotarli do naszej firmy?

 

Zakładamy wizytówkę w Google Maps

 

Aby klienci mogli odnaleźć nas na mapach Google musimy przekazać informację wyszukiwarce pod jakim adresem znajduje się nasz lokal. Wpisując odpowiednie słowo kluczowe np. „myjnia Wrocław” dostaniemy kilkanaście wyników wyszukiwania oraz mapkę, na której są zlokalizowane dane firmy. Za pomocą wizytówki w Google Maps możemy sprawdzić lokalizację firmy, godziny otwarcia czy dane kontaktowe, które umożliwią nam dopytanie się o interesujące nas szczegóły.

Nazwa firmy

tutaj ważna jest konsekwencja. Używanie spójnej terminologii jest bardzo korzystne, zawsze trzymajmy się jednej formy zapisu w różnych serwisach internetowych (blog firmowy, katalog biznesowy).

Dane kontaktowe

żeby pozycjonowanie było jak najbardziej skuteczne musimy pamiętać o uzupełnieniu wszystkich danych kontaktowych: adres firmy, strona internetowa, numery telefonu/faxu.

Dodatkowe informacje

jeśli firma zmienia godziny pracy, pamiętajmy o uwzględnieniu tego w naszej wizytówce. Dla klienta ważne jest aby podane dane były zawsze aktualne. Wybierzmy również podstawową kategorię, podpowiadaną przez Google opisującą naszą działalność.

Zdjęcia i grafiki

w dzisiejszych czasach każdy robi i przegląda zdjęcia. Chcemy wiedzieć jak wygląda lokal do którego się wybieramy czy kto prowadzi dany kurs językowy. Dajmy klientom to czego oczekują. Wzbogaćmy naszą wizytówkę o zdjęcia członków zespołu, budynku czy wytwarzanych artykułów.

Wirtualna wycieczka

a może zainwestować w usługi fotografa zatwierdzonego przez Google? Zrealizuje on odpowiednią sesję, dzięki której stworzymy wirtualny spacer i damy klientom możliwość sprawdzenia czy nasza firma im odpowiada bez wychodzenia z domu. Wszyscy cenimy sobie wygodę i oszczędność czasu.

„Diabeł tkwi w szczegółach”

odpowiednie odnośniki i słowa kluczowe zamieszczone w naszej wizytówce pozwolą na lepsze pozycjonowanie naszej firmy w wyszukiwarkach.

Link do wizytówki

pamiętajmy o umieszczeniu linku naszej wizytówki na swoich stronach internetowych.

Opinia klientów

zachęcajmy naszych klientów do wystawiania opinii o naszej firmie. Im więcej pozytywnych ocen tym większa szansa na zwiększenie pozycji w Mapach Google. Oprócz tego wysoka ocena sprawi, że kolejne osoby chętniej skorzystają z naszych usług.

Odpowiedzi na komentarze

te pozytywne jak i negatywne. Za przyjazne słowa zawsze dziękujmy, natomiast w przypadku krytyki musimy nauczyć się odpowiadać w umiejętny sposób. Odpowiednie potraktowanie takich komentarzy może zadziałać na naszą korzyść.

Bądź na bieżąco

dzięki możliwości jaką daje nam usługa Google Maps, możemy regularnie publikować zdjęcia, ogłoszenia, informacje o promocjach czy nowinki branżowe.

Zobacz efekty!

Zobacz case study prowadzone na naszych Klientach. Sprawdź jak ruch z wizytówek wpłynął na ilośc wyświetleń lokalizacji, witryny czy ilość wykonanych telefonów!

Inne nasze usługi

Strategie marketingowe

Social Media

Buzz Marketing

Reklama na Mapach Google

Napisz do nas

 

6 + 7 =

Gdzie nas znaleźć

ul. Fabryczna 19, budynek A
53-609 Wrocław
T: +48 533 335 399
M: kontakt@gfields.pl