Karuzela zdjęć z Map Google w wynikach wyszukiwania

Nowości w Google My Business w sieci wyszukiwania

Kilka tygodni temu Google zdecydował się wprowadzić nowość, która pozwala na efektywniejsze docieranie do odbiorców firm na rynku lokalnym. Mowa tutaj o systemie karuzelowym, który nie tylko porównuje przedsiębiorstwa przez pryzmat wybranych w filtrach zakresów (m.in. średniej oceny firmy), ale także o wygodnym zestawianiu ich ze sobą na pełnej widoczności ekranu, co finalnie ułatwia korzystanie z wyszukiwarki – szczególnie gdy zdjęcia odgrywają tutaj istotną rolę w prezentacji firm.

Zmiany wprowadzone przez Google można zaobserwować tylko na urządzeniach mobilnych. Karuzelowe przeglądanie widoczne jest w połowie wyników wyszukiwania i można je swobodnie przewijać – oglądając zdjęcia, które są publikowane na wizytówkach GMB danej marki. Należy w nie kliknąć, aby przejść bezpośrednio do danego profilu. Wyszukiwane profile odpowiadają oczywiście na frazy wpisane w wyszukiwarce Google – np. „kawiarnia Wrocław”.

Tagowanie zdjęć, czyli mały krok do sukcesu.

Warto zwrócić uwagę na to jak opisujemy zdjęcia, które publikujemy na wizytówce Google – im bardziej dopasowany opis tym większa szansa, że nasza firma pojawi się w wynikach na wyższej pozycji – a na tym szczególnie nam zależy.
Nasi specjaliści w Greenfields doskonale wiedzą, jak dobierać wyszukiwane frazy aby generowały jak największą ilość kliknięć w wizytówkę firm naszych Klientów, co finalnie daje im ogromną szanse na wyprzedzenie konkurencji i pozyskanie większej ilości Klientów.

Bazując na narzędziach monitorujących internet i po dokładnej analizie sytuacji rynkowej nasi analitycy są w stanie określić, jakie frazy najpewniej przyniosą zadowalające efekty działań marketingowych, zarówno GMB, SEO jak i Ads.

Autor: Karol Bilski

Call Now ButtonZadzwoń do nas