Google Ads

Kampanie PPC – bądź pierwszy w wyszukiwarce

Google Ads to forma reklamy w systemie PPC, doskonała zarówno dla małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw. Reklama w Google to doskonały sposób na szybkie  pojawienie się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Opracowanie Kampani

Szybkie efekty

Zwiększenie ruchu

Więcej telefonów

Google Ads – czy warto?

 

Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy warto wykorzystać reklamy Google Ads (dawniej Adwords) w promocji swojej firmy, udowodnimy Ci, że tak.

Firma Larry’ego Page’a i Sergeya Brina już dawno przestała być tylko wyszukiwarką. Dzięki dziesiątkom usług, które oferuje, to potężna baza danych o klientach, ich preferencjach, motywacjach i celach. Grzechem byłoby jej nie wykorzystać!

Google dba o jakość – czyli reklama Ads jakiej potrzebujesz

 

Wiele polskich firm nie docenia możliwości Ads (dawniej AdWords). Uważają wręcz, że klienci i tak nie klikają w reklamy, albo mają zainstalowanego AdBlocka, który sprawia, że w ogóle się im nie wyświetlają. Oczywiście, jest wiele takich osób, ale równie dużo jednak ufa płatnym wynikom wyszukiwania, o czym przekonują statystyki. Dlaczego? Ponieważ Google kładzie spory nacisk na jakość reklamy i pokazuje tylko te najlepsze, czyli takie, które naprawdę mogą przydać się konsumentom. Amerykański gigant dąży do tego, by Ads przestały kojarzyć się z typową reklamą, a stały się czymś w rodzaju poradnika klienta, który wyrusza na wirtualne zakupy i szuka najlepszych produktów dla siebie. Jeśli takimi dysponujesz i wiesz, jak je odpowiednio pokazać, Ads to rozwiązanie dla Ciebie.

 

Nie tylko sprzedaż – korzyści z Adsów:

 

Zwiększenie świadomości marki

Jednak sprzedaż to tak naprawdę tylko jeden z celów, jaki możesz sobie postawić przed rozpoczęciem projektowania kampanii w narzędziu Google. Innym może być zwiększenie świadomości Twojej marki wśród klientów. Możesz do tego wykorzystać Ads w sieci reklamowej, czyli te, które pojawiają się na stronach partnerów Google w postaci reklam graficznych. Dzięki nim Twój przekaz trafi do szerokiego grona odbiorców, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą.

Remarketing

Sieć reklamową możesz wykorzystać także do remarketingu, by przypomnieć się userom, którzy już odwiedzili Twoją stronę, ale z jakiegoś powodu jak dotąd na nią nie wrócili. Algorytmy Google pozwalają znaleźć takie osoby i zachęcić je do ponownego zajrzenia do Ciebie i, być może, dokonania zakupu.

Ruch na stronie

Ads pomogą Ci także zwiększyć ruch na stronie, szczególnie te umiejscowione w sieci wyszukiwania (a więc przede wszystkim w wyszukiwarce Google). Klient nie musi dokonać zakupu – wystarczy, że odwiedzi Twoją witrynę i zapozna się z ofertą, z której może skorzystać w przyszłości.

Konwersja

Sieć wyszukiwania daje możliwość przekonwertowania wyświetlenia reklamy na konkretną czynność. Dzięki reklamom możesz zachęcić klientów do pobrania aplikacji, zapisania się na newsletter, czy ostatecznie – zakupienia produktu. Cel reklamy zależy tylko od Ciebie.

Zwrot z inwestycji

Nie uciekaj od Ads! Dobrze zaplanowana i przeprowadzona kampania może przynieść rewelacyjne rezultaty i zapewnić Ci wysoki zwrot z inwestycji.

Zobacz efekty!

Zobacz case study prowadzone na  naszych Klientach. Sprawdź jak ruch z Ads wpłynął na ilość wyświetleń Twojej witryny  oraz ilość wykonanych telefonów!

Inne nasze usługi

Strategie marketingowe

Social Media

Buzz Marketing

Reklama na Mapach Google

Napisz do nas

5 + 5 =

Gdzie nas znaleźć

ul. Fabryczna 19, budynek A
53-609 Wrocław
T: +48 533 335 399
M: kontakt@gfields.pl