Blog

 

Reklama Ads to nowe możliwości

Zaawansowana reklama mobilna w systemie Google AdsZaawansowana reklama mobile Zarówno nasze obserwacje, jak i badania niezależnych ekspertów pokazują, że coraz więcej Twoich potencjalnych Klientów korzysta z urządzeń przenośnych: tabletów i smartfonów. Na szkoleniu...

Google zmienia wyszukiwarkę

Google zmienia wyszukiwarkę  Podobno lepsze jest wrogiem dobrego, ale nie dla Google. Internetowy gigant krok po kroku zmienia wygląd swojej wyszukiwarki. Firma z Mountain View, mimo że jest monopolistą, nie zasypia gruszek w popiele. Dąży do tego, by jej narzędzia...

Content sprzedaje

Content sprzedaje“Content is the king!” – to nie tylko pusty frazes Billa Gatesa. To klucz do zrozumienia preferencji konsumentów XXI wieku. Na pewno znasz przynajmniej jedną reklamę Coca-Coli. Przypominasz sobie, o czym Cię informuje? Nie, oczywiście, że nie o smaku,...

Pozycjonowanie w Google Maps

Pozycjonowanie w Google MapsDzięki łatwemu dostępowi do Internetu na urządzeniach mobilnych, prawie każdy użytkownik chętnie łączy się z siecią w celu wyszukiwania informacji. Najczęściej robimy to przy użyciu wyszukiwarki Google. Jednym z narzędzi oferowanych przez...

Optymalizacja pliku PDF pod wyszukiwarkę

Optymalizacja pliku PDF pod wyszukiwarkęFakty i mity o plikach PDF - wyjaśniamy jak jest naprawdę Częstym mitem, powtarzanym przez wielu użytkowników Internetu, jest to że na stronie nie powinno się umieszczać plików PDF, bo nic nie wnoszą do naszej pozycji w...

Modelowanie atrybucji

Modelowanie atrybucji  Czym jest modelowanie atrybucji Model atrybucji to reguła lub jej zbiór mający na celu określić sposób przypisywania sprzedaży i konwersji do odpowiedniego momentu na ścieżce konwersji. Model atrybucji obejmuje wszystkie cyfrowe kanały takie jak...

Z czego wynika różnica pomiędzy danymi Ads a Analytics?

Z czego wynika różnica pomiędzy danymi Adsa Analytics?Czym jest Google Ads? Google Ads jest zintegrowanym systemem reklam, który pozwala wyświetlać linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania. Google Analytics natomiast to zestaw narzędzi do zbierania i przetwarzania...

Jak wypromować film na YouTube?

Jak wypromować film na YouTube?Bądź widoczny na YouTube! Pokażemy Ci, co zrobić, by Twój film zyskał popularność w największym serwisie wideo na świecie. Nie od wczoraj wiadomo, że sieć to medium kultury obrazkowej. Jasne – wartościowe artykuły zawsze będą chętnie...

LOKALNE SEO – usługi stomatologiczne

LOKALNE SEO – usługi stomatologiczneCzym jest SEO lokalne? Lokalne SEO jest to strategia polegająca na zwiększeniu pozycji firmy w wyszukiwarce Google względem innych firm, działających na tym samym lokalnym rynku. Pozwoli ona na dotarcie do klientów, którzy zawężają...

Ręka na pulsie, czyli o roli monitoringu internetu

Monitoring internetu  Możesz mieć najlepszy plan na promocję w sieci i genialnych realizatorów, ale bez dobrego monitoringu reakcji użytkowników skazujesz się na porażkę. Adam Małysz w pierwszej dekadzie XXI wieku był najbardziej rozpoznawalnym sportowcem, postacią...