Google Moja Firma wprowadza nowe rodzaje postów

rodzaje Google Posts

GMB - nowe rodzaje postów

Posty publikowane na wizytówkach Google moja firma to idealna forma informowania klientów poszukujących lokalnych firm o trwających promocjach, nowościach czy oferowanych usługach. Niedawno Google Moja Firma wprowadziło nowe rodzaje postów – oferty i produkty, które jeszcze lepiej wyróżnią profil GMF w wynikach wyszukiwania.

Cztery nowe typy wpisów – nowości, wydarzenie, zaoferuj i produkt

O nowościach Google poinformowało za pośrednictwem Twittera, jednak zmiany zobaczymy także po zalogowaniu się na nas profil Google Moja Firma i przechodząc do sekcji z Wpisami Google. W oknie pojawią się informacje o ofertach specjalnych i wpisach na temat produktów, które możemy utworzyć na naszym profilu.

Po wprowadzeniu zmian każdy użytkownik dysponuje 4 rodzajami wpisów:

  1. Nowości – ten typ wpisu służy do przekazania ogólnych informacji o prowadzonej działalności. Do treści możemy załączyć zdjęcie lub wideo, dodać link do naszej strony i dobrze nam znany przycisk call to action.
  2. Wydarzenie – organizujesz lub współorganizujesz wydarzenie? Ten typ postu jest dla Ciebie idealny. W Wydarzeniu, podobnie jak w Nowościach, możemy do treści wpisy dołączyć zdjęcie, wideo, link i przycisk call to action. Funkcją dodatkową jest możliwość ustawienia daty i godziny rozpoczęcia oraz zakończenia eventu.
  3. Zaoferuj – w tym wpisie zareklamujesz oferty specjalne, rabaty i wyprzedaże, które są w tym momencie dostępne. Wymogiem wpisu jest ustawienie nazwy, opisu i daty rozpoczęcia i zakończenia promocji. Jeżeli prowadzić specjalną akcję z kodem promocyjnym Google Post Zaoferuj daje Ci możliwość dodania kodu kuponu promocyjnego, a także warunki korzystania z usługi.
  4. Produkt – ten rodzaj wpisu pozwoli Ci najlepiej zaprezentować Twoje unikalne produkty, ofertę bądź usługę. Wymogiem postu jest dodanie zdjęcia, wideo i tytułu. W opcjach dodatkowych znajdziesz możliwość wpisania ceny, bądź jej zakresu, opisu produktu i przycisku call to action.

 

Oferowane przez Google Moja Firma szablony wpisów sprawiają, że cały proces trwa kilka chwil, a po wypełnieniu wpisu treścią możemy sprawdzić, jak będzie się prezentował po publikacji.

Co się stanie po opublikowaniu kilku rodzajów Google Post?

Twoja wizytówka na pewno będzie się wyróżniać w wynikach wyszukiwania Google. Każdy użytkownik może korzystać ze wszystkich rodzajów postów, które będą widoczne na karuzeli na wizytówce Google Moja Firma widocznej w wyszukiwarce.

Pamiętaj!

Po pewnym czasie wpisy na Google Moja Firma wygasają, więc pamiętaj o ich regularnej aktualizacji.

Nowości wygasają po 7 dniach od daty publikacji, a Wydarzenia po upłynięciu daty eventu.

Potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu Profilu Firmy w Google? Napisz do nas!

×